تاسیسات گرمایشی ساختمان - پکیج گرمایشی

سه شنبه 30 شهريور 1400
11:55
zg

یکی از تجهیزات گرمایشی پر مصرف و کاربردی در فصول سرد پکیج گرمایشی است که به تنهایی می تواند نقش موتورخانه ای کوچک را در منازل و ساختمان های اداری ایفا نماید.

از نظر نحوه قرارگیری، پکیج های گرمایشی به انواع زمینی و دیواری تقسیم می شوند؛ بر اساس شرایط محیط و گرمای مورد نیاز هر واحد، می توان در یک ساختمان از هر دو نوع پکیج زمینی و دیواری استفاده کرد، با این تفاوت که پکیج های دیواری کم حجم تر بوده و براحتی قابلیت نصب در فضای داخلی ساختمان نظیر آشپزخانه را دارا می باشند.

بطور کلی وظیفه پکیج ها تأمین آبگرم مصرفی ساختمان و تأمین حرارت لازم برای گرم کردن رادیاتورهاست. با وجود پکیج، دیگر نیازی به تاسیسات موتورخانه مرکزی نمی باشد و متعاقبا، هزینه های گزاف لوله کشی و تأمین دیگ و مشعل و … جهت احداث تاسیسات گرمایشی ساختمان و موتورخانه مرکزی حذف می گردد.

امروزه شرکت های تأمین کننده پکیج، محصولات خود را با بالاترین کارآیی و راندمان حرارتی و با حداقل مصرف سوخت (که معمولا گاز یا گازوئیل و یا هردوی آنها می باشد) تولید می کنند و همواره سعی می کنند علاوه بر اینکه در رقابت با یک دیگر امتیاز بیشتری کسب نمایند، مصرف کنندگان و سازندگان واحدها را نیز از احداث تاسیسات گرمایشی موتورخانه مرکزی ساختمان بی نیاز نمایند.

پکیج های دیواری و زمینی به دو دسته پکیج های فن دار و پکیج های بدون فن تقسیم می شوند. وجود فن در پکیج های فن دار، باعث می شود تا دود و گازهای سمی ناشی از احتراق براحتی و حتی از طریق دودکش های افقی نیز تخلیه شوند.

پکیج های دیواری و زمینی از یک یا دو مبدل حرارتی بهره می برند؛ برخی از پکیج ها تک مبدل و برخی دیگر دومبدل می باشند و با توجه به نیاز مشتری کارایی متفاوتی دارند. پکیج های دومبدل از دو مبدل حرارتی بهره می برند که یکی از این مبدل ها برای تأمین آبگرم مصرفی و دیگری برای ایجاد گرمایش لازم رادیاتور ها به کار می رود.

پکیج ایران رادیاتور ، پکیج بوتان ، پکیج های شوفاژکار، پکیج ایساتیس ، پکیج های گرم ایران و … طبق آخرین استانداردها و فناوری های روز دنیا در ایران تولید می شوند و از محصولات خارجی با کیفیت در این زمینه می توان پکیج های وایلانت، پکیج های آریستون، پکیج های بوش و… را نام برد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت پکیج های گرمایشی در انواع مدل ها و ظرفیت ها به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید.


[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سیستم های حرارتی برودتی و تجهیزات استخر است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]